بازاریابی تلفنی

این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف بازایابی تلفنی
تاریخچه بازاریابی تلفنی
انواع بازاریابی تلفنی
تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی
عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق
مراحل بازاریابی تلفنی
مراحل فروش تلفنی
مزایای بازاریابی و فروش تلفنی
محدودیت های بازاریابی و فروش تلفنی
نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی
از چه منابعی لیست مشتریان را بدست آوریم؟
گام های موثر در بازاریابی و فروش تلفنی
اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی
انواع عتراضات مشتریان تلفنی
10 مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی
چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنی
منابع


قسمتی از متن پاورپوینت:
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آن ها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند، و نهایتاً بتواند محصولی را بفروشد. در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "بازاریابی تلفنی" می باشد که در حجم 21  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.



حجم فایل:841 کیلوبایت

تعداد صفحات:21 صفحه

قیمت:12000 تومان

بازاریابی تلفنی

محصولات پیشنهادی:

پاورپوینت آشنایی با نرم افزار لینگو

تمامی فایلهای پاورپوینت موجود در این سایت

دانلود مقاله پیرامون جذب کربن

نرم افزاری برای افزایش بازدید وبلاگ

دانلود رایگان نرم افزار اندیکاتور

بازاریابی ,تلفنی ,پاورپوینت ,فایل ,مشتریان ,تهیه ,بازاریابی و ,و فروش ,در بازاریابی ,بازاریابی تلفنی ,تهیه شده

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیروان چرداول درالترجمه رسمی آنلاین لینکدونی دانلودها خورشیدم فروش پنل پیامک تبلیغاتی آرتااس ام اس ایسنگان مرجع خرید سنگ artillery دانلود فایل کشاورزی و دام داری